Nytt liv, nya bättre inlägg!

Nu börjar jag mitt nya bättre liv! Jag ska börja träna, igen, men på rikt this time! Har varit med Petra på gymmet nu ett par veckor så är redan igång men tänkte göra som alla andra och berätta om min prestationer istället för att hålla dom för mig själv, alla måste ju få veta hur duktig jag är? Idag på gymmet började vi med att värma upp på dom där jävla cykeljävlarna som är så sjukt jobbiga. Bättre än att springa dock, löpa är ett flyktbeteende och skall icke övas! Sen körde vi nån bengrej och vi gjorde 4x15 sets, kommer inte ihåg hur tungt det var men det var ett par kilo iaf. Sen kunde jag knappt stå men det kunde jag ju inte visa, det var ju folk där. I alla fall, jag lyckades, mha pannben, förflytta mig till nästa mojäng som skulle träna min rygg. Med hjälp av min egen ansträngning såklart, nåt fick man ju göra själv. Körde med 10kg vikt eftersom det var sååå längesen jag tränade, vill ju inte överanstränga mig. Gjorde iaf 4x20 set så det sista 19e lyftet fick jag kramp i ryggen så kunde inte ställa mig upp. Skönt. Så fortsatte det sådär i över en timma med bröstövningar sådär som jag inte förstår och magövningar från helvetet. Awesome träningspass, riktigt kul faktiskt! Avslutar denna kväll med film o mys med kusin Amanda och fina Petra. Såklart har vi en buffé av godsaker på bordet och läsk, det är ju lördag? Imorn blire nog träning igen! Vet inte varför det inte blir blankrader men ja. Överlev! Aldrig vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0