Musiktips sökes!

Hej kompisar!
Idag körde jag mitt eget lilla race på gymmet istället för att hänga på Petras program hela tiden som en annan svans. Jag tog mig i kragen o tänkte bättra på hjärtat lite, så slängde mig upp på den stillastående cykeln o började trampa som jag vet inte vad. En mil hann jag med, plus några meter, innan jag ramlade av och släpade mig bort till en såndär crosstrainer. Fattar inte vad som är så himla roligt med dom? Värdelös, tråkig. Usch. Nä, men eftersom 2 av 3 löpband var upptagna (jag vägrar springa bredvid nån annan, jag vet ju att de kollar mina siffror (jag tittar ju på deras?) så gick jag bort till min cykel igen istället. DÅ kände jag hur trött jag var i rumpan, så det blev inte många minuter där inte. Tänkte att jag skulle ro över sjön istället, så rodde 5 minuter innan jag DOG. Det är ju sjukt jävla jobbigt att ro på gym? Sådär jobbigt är det inte i havet! Ouf. Drog mig bort till löpbanden som äntligen var lediga istället, o sprang några km, sen blev jag trött och körde lite styrka istället. Typ bröst, axlar o biceps, i like. Axlar är typ det enda jag är bra på så det är nästan bara det som är kul. Plankan är jag rätt grym på också, i alla fall om man jämför med Petra, hihi. 

I alla fall. Trött tjej nu. Imorn ska jag till sthlm och snurra vapen och gå i formation hela helgen så det blir inte mer gym den här veckan, men jag lär ha träningsvärk i alla fall, vapen är tyngre än man tror!

Förresten, en av anledningarna till att jag orkade massa kondis idag (JA, för mig var det där mycket!) var att jag hade egen musik idag, från min otroliga träningslista jg komponerat. Den är dock inte så lång, så nu vill jag ha tips! Jag gillar såntdär larvigt techno-aktigt, cascada o basshunter-isch fast kanske lite mindre töntigt. Meeen jag gillar även grymt bra rock så hit me! Hjälp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0