Hallå hallå!

Det här är 1-22! Närå, nu ska vi inte sjunga 90-tal, det har vi gjort hela helgen. Fast det kanske inte är 90tal? Strunt samma. 
 

Det blev ingen träning igår, veckan med stort V är här och jag avlider i soffan som vanligt de första dagarna. Nu kanske ni tänker att "ja men det släpper om man rör på sig". Jo, det kanske det gör, men jag KAN liksom inte röra mig. Så fort jag sätter mig upp så dör jag.  Så nej. Ingen träning idag heller, det blir piller och plugg som gäller!

Igår kom min fina vän Anna hit och skulle se Partaj här eftersom hon inte har femman, och när klockan var 20.50 så tog våra chokladcravings över och vi bakade en kladdkaka. Den blev dock inte det minsta kladdig. Det blev en brun sockerkaka. Fail.


Slänger in en bild på en skelettmuskel, man måste ju veta hur muskeln ser ut för att kunna bygga upp den på bästa sätt eller hur?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0