I am close to the waterline

I thought that I'd been over my head
For the last time

Nu är det två dagar kvar till en stor tenta. Det betyder att det är 8 dagar kvar till den ännu större tentan. Herrejösses!

Var på kalas i lördags hos braiga Sofia, det innehöll i stort sett allt som en rolig fest ska innehålla -alkohol, bra folk, mindre bra folk, frågesport/någon form av spel, musik, dans, dramatik och kramar. Goodie och grattis på 25årsdagen i efterskott kompis! <3

Förra helgen hade vi inflyttningsfest, det var också en mycket trevlig tillställning med lite mycket alkohol för min del, men vafan. Förhoppningsvis dröjer det ett bra innan vi ska ha en inflyttningsfest igen! Fina människor som gjorde hela kvällen tackar vi för, ni är bäst!

Just nu sitter jag och tar ett break i pluggandet och lyssnar på pepp-musik i mina fina högtalare med grym bas (som jag bara vågar använda när jag är på sånt här humör). Av nån oförklarig anledning hamna det en del schlager på den här listan? Lite ryska gummor på den så blev det ju kalas! Och grattis Sverige för att vi har en så otroligt engagerad, sjukt vacker och duktig artist som Loreen, hon är också med på listan såklart.


Var med i tidningen Mc-folket för ett par dagar sen också, så nu är man rikskändis! Tur att jag kom bättre överrens med Dannes motorcykel (bilden) än vad jag gör med min egen haha. Ser ni någon i ett skinnställ likt det på bilden med en blå hoj ståendes bredvid vägen nånstans och ser arg ut får ni gärna stanna o hjälpa till, that's probably me. Hoppas dock att pappas kompis får ordning på den nu, ska åka och lämna den till honom snart. Om nån ville veta liksom.




Nä, tentaplugg vare ja. Mat kanske först? Låter som en plan!

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0