C'mon y'all

Har lyssnat på en gammal favorit på repeat i typ. En timma nu. Härligt, blir lite dans-nödig.
Skönt att känna att man kan må lite bra mitt i all Pluggpengarlivflytt-ångest!
Lite nervöst är det att flytta, men jag är säker på att det kommer bli det bästa jag gjort på väldigt länge. Äntligen, med min fina tjej, mitt hjärta, min lilla gulleskruuuuuutt! :D

Ångest över pengar och plugg bara. Men det reder sig nog. Om syon vill svara i telefon eller vara på sitt rum nån gång...!

Jag saknar mina vänner också. Som jag aldrig hinner umgås med. Som jag tappade bort någonstans påvägen. Dom som jag tappade bort men försöker hitta igen. Dom saknas här. I mitt fullspäckade liv, som inte borde vara fullspäckat eftersom jag aldrig gör något annat än att plugga känns det som. Ibland måste man få ta det lugnt också. Vara sig själv, om man hinner.



På tal om det, när tappade jag bort piraten i mig?








Den personen kan också saknas ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0