För jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig

Illamåendet står mig upp i halsen. Antingen har jag ätit för mycket, eller så är det för att jag är lite orolig för min kära bror som är ute o partajar, han har ju för tusan gått ur 9an idag! Grattis till honom minsann. Hur som helst, jag tror att anledningen till att jag fortfarande är vaken trots att jag är väldigt trött är för att se till att han kommer hem, haha. Hönssyster, finns det något som heter så? Jag är det iaf. Söta snälla Robban. När jag prata med honom förut lät han lite onykter och sa lite ledset att han inte fått hångla än. Det kommer, sa jag. Han är ju världens finaste, bästaste killen. Okej, en timma senare är jag tillbaka i min säng och kan nu sova, för Robban är hemma efter att jag hämtat honom. Haha, spännande! Men ja, vi alla har väl varit 15 :). God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0